24+5 sürekli kabızlık problemi çekiyorum. Duplahac şurubuda iciyorum o kadar iğrenç ki bir kaşık alsam dahi fayda etmio kuru kayısı denedm bir kere işe yaradı sonrasi yok suyuda içmeye özen gösteriyorum . Nolur yardımcı olun . 11 kilo alms gözüküyorm 6 ayda 🥺 tuvaletimi yapamadgm için sanrm her an kilom daha artio 😔