atikilknur99 38+6 olduk hala doğum belirtisi yok aynı durumda olan varmı doktor suni sancıyla doğumu başlatabilir mi 39 . Haftada isteğe bağlı doğum baslatilirmi
ipekveatlas atikilknur99 benim de hic belirtim yoktu 39+6 da kanamam oldu suyum sızmaya başlamış suni sancıyla doğum yaptım 40+2 de
atikilknur99 ipekveatlas ins benimde doğum bir an evvel başlar doğum belirtileri her geçen gün çok zor oluyor
ezgicukur ipekveatlas merhaba benimde sonum suni sancı gibi gözüküyor, sormak istediğim bebek kanala girmiş miydi birde sizin açıklığınız var mıydo suni sancı öncesi yoksa suni sancı sonrası mı gelişti her şey
ipekveatlas ezgicukur hayır bebeğim son ana kadar kanala girmemişti bile açıklığım 1 cm varla yok arasıydı resmen. 38. haftamdan beri 1 cm diyolardı suni sancıyla da çooook uzun sürdü açıklığım kaç güne zor doğurdum:(