minikturtam1 Seda3309 nasipse yarin tmm 12 hafta oluyor. valla cok guzel gidiyor. Nerdeyse hic hamile gibi degilim. Sadece aşırı halsizlik var. Kollarimi kaldircak halim yok gibi. Sizin nasil gidiyor? Ne gibi belirtiler var ?
Eylul2019 Seda3309 bende bugun 12 haftalik oldum.belirtim yok sadece gogus agrin var.birde hamile kaldigimdan bu yana asiri derecede karin agrisi yasiyorum.
Deniiizzz Seda3309 bizde 12+1 ve ikiziz çok gerginim bu ara ya fetal dna sonucunu bekliyorum ilk defa kendimi bu kadar stresli ve gergin hissediyorum.
Adaaaax Kizlar benim sadece kasık ağrım var mide bulantım çok nadir oldu hiç kusmadim herşeyi rahatlıkla yiyorum sadece arada kasıklarim ağrıyor normalmi ilerliyor sizce
Deniiizzz gezentianne ayyyyy inşallah öyle olmuştur ve inşallah bir an önce bizde o kısımlara geçeriz. Belki silmiştir de uygulamayı 😂