EsraBaykara Melkem ben gündüz için sleepy gece için prima aldım. Eylülde kullanmaya başlayacağım. Çok pahalı olmasa gündüz de prima takardım da bütçeyi zorlar :) tavsiyeler üzerine böyle planladım.
Melkem EsraBaykara EsraBaykara canım öyle bebek pişik olmaz mı ayrı ayrı bez kullandığın için bence bütçene uygun bi bebek bezi seç ve hep onu kullan :)
cahillesohbetikestim Melkem olmuyor canım hatta pişiğimiz olduktan sonra bir süre öyle devam ettik biz daha sonrasında sadece bio natural kullandık 🤭🤣
EsraBaykara Melkem pişik ,kirli bezin çocukta ne kadar kaldığıyla ilgili; tabi birde havalandırma için de fırsat vermek gerek altını alınca. İlerleyen aylarda gece daha az uyanıyorlar.
Soncul Melkem sleppy aldık biz hosgeldın paketıni 20 1numara 20 2 numara var içinde pişik olmazsa devam etcez