Cansudeniz122
Bana 2 kere çatı muayenesi yapıldı ve doktorum uyardı çok kötü geçti muayene vs ona rağmen yumuşama açılma vs hiç yok bebek kafa doğum pozisyonunda ama malesef kanalda değil yukarda kafası inmeye niyeti yok pazartesi sezeryan olacagım 🫣 o kadar uyarmaya 20 gün oldu gelmiyor riske atmayalım dedi sancıda çeksen inmez bu bebek tekrar sezeryana döneriz iki acıyıda birden çekme dedi doktorum