Gizemmmji çünkü sen o saatlerde dinleniyorsundur bebekler biz hareket ettikçe amniyon sıvısı sallanıyor ve o sallanmayla uyuyor ama biz dinlenmeye geçtiğimizde sarsılma bittiği için uyanıyor o yüzden ki yenidoğan bebekler geceleri daha çok uyanır gündüzleri daha çok uyur dünyaya adapte olmaya çalıştıkları için hala kendilerini anne karnında sanatlar 🫶🏻