Mervedez159 Arkadaslar 12den sonra 20 haftalık olacagım 19.haftanın basından beri basım cok dönüyor başlarda yoktu yeni basladı telefona bıle zor bakıyom benım gibi sonradan yasayan varmı normalmıdır
Deniz97 Mervedez159 benimde baş dönmem vardı doktor vitamin başladı eksiklik olabilir diye doktorunuza sorun canım ondan olabilir kansızlıkta vitamin içtiğimden beri baş dönmem geçti benimde cok oluyordu
Esra33-34 Bende 20+5 bu haftada başladı baş dönmem hormonlarla alakalı bısey bu bence tansıyonum şekerım normal