38.haftada dönmediyse doktorun artık bebişi almak istemiyor mu, bizimki 34 de terstı dönmezse 38 de alırım bebeği riske atamam demişti doktorum. Makat gelişte doğum çok hızlı ilerleyip aniden başlıyormuş öyle söylemişti. Döndü ama dönmesi için bir şey yapmadım. Bence dönmediyse daha dönmez yeri daraldı sonuçta. Gerçi dogum anında sancıyla dönen bebişler oldugunu söylüyorlar ama bilemedim yanıltmayayım şimdi seni 🤷🏻♀️