hayalbahcem Kızlar 7 gün kaldı. Ama hiç bir değişim yok. Sanırım bu ayda yok 🥺 belirtileriniz kaç günde ve nasıl başladı?
Deletedmom83940 hayalbahcem regl günümde normal regl belirtileri yaşadım ekstra bişeyim yoktu reglim geçince de test yaptım
Hayal95 hayalbahcem Hiç belirtilere bakma canım adetle aynı oluyor cidden hiçbir fark yok ..Her ay belirti arardım bende
hayalbahcem Elfs 39 hfta olması imkansız cnm ztn şuan olmuş olda bile 3 haftalık olur umarım vardır da haftası takibine geçebilirm 🥰
derya5960 Bende hep olurdu göğüs sırt ama hep hüsran buay benimde hiç belirtim yok şişlik var Demir ilacı kullandığım içindir diye düşünüyorum bende bekliyorum
hayalbahcem Deletedmom83940 evet bazılarında hiç belirti olmayabiliyor ama okdr çok belirti yaşayan var ki hep aklım belirtilerde
hayalbahcem Cicekarslan öğrendikten sonra mı belirtileriniz başladı belirti olunca mı öğrendiniz meraklı bir soru gibi oldu böyle de ☺️
Cicekarslan hayalbahcem öğrendikten sonra başladı belirtm yoktu adet gecikmesinin 2. Günü evde test yaptım negatif çıktı 5. Günde de kan verdim pozitif çıktı daha sonra belirtiler başladı (hamileliğin 5. Haftasında)
Elfs hayalbahcem 7 gün var diyince ben direk doğum mevzusuna odaklandığım için öyle anlamışım kusura bakma canım 🙏inşallah sağlıkla olur 🙏
hayalbahcem Hayal95 😢😢 umarım bu ay güzel haber gelir hem olumsuz düşünüyorum ama içimde ki umutta bitmiyor hiç
hayalbahcem Elfs ay cnm senin son günlerin gliba 🥰 sağlıkla geldin miniğin. Sorun değil inşallah cnm🌸