Kizlarrr ne durumdasınızzzzz??? 37 biraz zorluydu bakalım 38. Haftada bizi neler bekliyor 🙈 inşallah bu hafta hepimiz sağlıklı bir şekilde kucağımıza alırız bebisleriiii. Bu bir iki gündür hafif ağrılarım var. Agrimi degilmi onuda bilmiyorum ama ağrı gibi rahatsız olduğum birsey var bende çözemedim 😄 yatıp kalkmakta çok zorlanıyorum kasiklarim aciyor. Birde artık uzun süreli oturamıyorum kasiklarim ve totom çok ağrıyor 😄🙈 ne nişan var ne başka birsey. Tek umudum bu hafta dogurmakkkkkkk.
Bakalım bu hafta nst de sancimiz cikacakmiiii.
Çatı muayenesi olurmuyuzzz offf aklımda deli sorular 🙈🙈🙈🤲