Eşimin arkadaşının düğünü var yarın salonda. Eşim de sağdıç. 2 yaşında kızım var bugün gittik bana hic bişey yaptırmadı hiç kucagimdan inmedi. Yarın için kayınvalidem bakacak ama kızım düğün görsün istiyorum bı yandan da pandemiden dolayı biraz asosyal oldu açılır diye. Bı yandan da eşimle dnas falan ederiz rahat vermez benden başka kimsede durmuyo. Foto falan cekinince o da olsun fotoda diye düşündüm bı an. Siz yerimde olsanız napardiniz birakirmiydiniz gotururmuydunuz. Kayınvalidem biraz kırgın hissediyorum ben düğüne gelmiycem dedi. Eğer o öyle olmasaydı o bakardı salonda ben oynardım yine foto da falan kızım da olurdu. Kayinvalidemi mi ikna etsem gel diye bilemedim akıl verin a dostlar