minigim07 Kızlar 14 haftalık hamileyim doktor kız dedi ama bebeği kız denilipde sonradan erkek diyen oldumu cinsiyet değişirmi?
Dilarakr minigim07 herkes erkekte yanılma payı olmadıgını söylüyor kızda oldugunu söylüyor bence ikisinde de Bi süre var detaylıya erkek görünüp kız çıkan tanıdıgım bile var sağlıklı olsun da inşallah
-kimkiii Bizim 3 kere değişti canım kordonu önünü kapatiyormus ondan değişik çıkıyormuş her defasında
Kuebra0710 Bende 13 haftalıkken kıza benziyor dedi bi doktor sonra kendi doktorum 18 haftalıkken erkek dedi :) şuan 24 haftalık bidaki kontrollde tekrar baktırcam bakalım değişmez daha heralde
220720 12.hafta ikili testte erkek dedi sonraki haftalar da bi kız bi erkek dediler 20.hafta detaylıda kesin kız olduğunu öğrendik 🙏🏻 Detaylıya kadar beklemek gerekiyormuş
nekropsi 11 haftalıkken ikili taramada kız gibi dendi. 15. Haftada net erkek olduğu anlaşıldı :) bazen erkeklerin pipisi küçük oluyormus ondan kız zannediliyormuş. Bence 15. Haftayı bekleyin kesin bir yanıt için