Bende 28. Haftalığım. Kasıklarım ve alt karnım hep ağrıyordu hala da ağrıyor. Magnezyum kullanıyorum doktorum rahatlatır dedi ama olmadı. Her gittiğimde bu şikayeti dile getirdim. Hatta sırf kasık ağrısı için gittiğim oldu. Bebekte bişey yok. Herşey normal dendi. Bu ağrıların olması normalmiş