Seyma18 Bebek Alışverişi: -1 tane 10’lu hastane çıkışı -2tane 5’li hastane çıkışı -1tulum -4tane alt üst takım( 3-4 tane de kışlık kalın takım alacağım) -2 tane alt -6 tane çıtçıtli zıbın ( 3 tane yenidoğan, 3tane 3aylik) (5 tane daha 3-6 aylık alacağım) - 2 tane penye, 1tane örgü yelek -1tane örgü hırka -12 tane ağız mendili -8 tane çorap, 1yun patik( (3-4 tane de kalın alacağım) -Yedek eldiven, şapka , önlük -2penye, 1kalin,1 örgü battaniye(muslin battaniye alacağım) - 1 tane yorgan(e bebek) - Nevresim takımı alacağım (e bebek) -1tane Dr browns cam biberon -1tane Nuk emzik - Pişik kremi ( sudocrem) - Burun aspiratörü - Koltuk altı ateş ölçer -1 tane banyo havlusu -Dalan roxy deterjan - Unibaby şampuan -Banyo küvet seti(babyjem) -Sleppy merhaba bebek seti( civilde indirim var) - Casual vista trona baston bebek arabası (alınacak) - Baby&plus park yatak e bebek( alınacak) - Reflü yatağı ( alınacak) - Bebek için hamak ( gündüz salonda falan otururken uyuması için) Anne için: -2 tane pijama -2 tane gecelik - Göğüs kremi(lansinoh) -Gogus pedi(lansinoh) - 1paket depend - 1tane emzirme sutyeni -3-4 tane yedek iç çamaşırı - Elektrikli göğüs pompası ( gerekli olursa alınacak) - Göğüs kalkanı ( gerekli olursa alınacak ) Merhaba kızlar 🙋.Adım adım bu heyecanlı yolda ilerliyoruz😊. Benim aldiklarımın listesi burda belki size yardımcı olur. Bunlar dışında onerisi olanlar yada eksik mutlaka al diyenleri bekliyorum. Şimdiden herkese hayırlı doğumlar diliyorum teşekkür ederim 😊😇.
EmelBG Seyma18 Yorgan almana gerek yok ama canım 2 yaşına kadar .Battaniye alsan yeterli olur benim ki kış bebeği ben öyle yaptım 🎊.