Ebruu91 Webhelp olumsuz mu oldu sizin. Bana hiçbir şekilde mail gelmedi olumlu olumsuz. 1.gorusmem iyi geçti aslında bana göre. Hayır ne ariyorlarsa en az lise mezunu istiyorlar. Ben lisans mezunuyum. Evde 2 tane int var. Siz ne mezunusunuz. Bir de bebeğiniz varmı. Benm kızım var bahsettim ,şimdi diyorum keşke demeseydim