Ormanmeyveli hayır çok ağır kolestaz belirtilerini yaşamama rağmen , kaşıntıdan delirmeme rağmen şüphelenmedi. Normal doğumdan sonra geçecek deyip beni o halde 20 gün bekletti. Oysaki kaşıntı olur olmaz acil doğuma alıyormuş çoğu doktor hiç riske atmamak için. Ben benimkine doktor diyemiyorum artık. Allahtan diliyorum ki yaşadığım acının yanında çekeceği acılar hiç bişey olsun.