Elvanguzel ovaninannesi pişik kremi Bepanthol öneririm ama yaz zamanında doğum yaparsanız veya yaptıysanız kışa kadar kakasını yaptığında altını yıkayın derim hem ferahlıyor, pişik olmuyor ve çabuk gelişiyor bebisler🤗🌹
semaveyavuzeren Ben pişik önleyici kullanmadım, ilk 3 ay ıslak mendili yıkayarak ya da direk pamuk kullandım. Pişik anında ise sudocrem den çok memnun kaldım
Bayancorek ovaninannesi pişik önleyici olarak bepanthol aldım, ileri derece pişik olunca sudocrem kullanacağım sık kullanım için önermiyorlar çünkü.