heleninannesi06 Qwwertyvjh bende almadılar hiç muayene ücretinden yeteri kadar alıyorlardı bir zahmet ondan istemediler
Gulsurmeli Qwwertyvjh Ben 34 den sonra her muayenede girdim doktorum 34.haftadan sonra nst bakıyordu çünkü hep 38.haftada doğum yaptım 4 defa nst girmiş oldum doğuma kadar alınıyor yani
Merveii Qwwertyvjh benim gittiğim hastanede alınmıyor. Zaten iki günde bir kontrole gidiyorum her seferinde nst parası verirsem yandim 😂