Hayalimdin Kızlar bebeğimin hareketlerin de azalma oldu normalde çok hareketli bir bebek ti. Benim gibi olan var mı
Hapyymami55 Hayalimdin ben bebeğin az hareket etmesini normal buluyorum sonuçta her zman aynı enerjiyi tuketicek diye bı durum yok tabiki bu devamlı böyleise sıkıntı bide hareketsizlik de sıkıntı
Semanuryvz Hayalimdin tam 34 haftalık şu an hiç azalma yok hareketlerde anlık bi durgunluksa takip etmeye devam edin ama onun dışında büyüdükçe illaki azalıyor 💕
Melikeser Bebek hareketli cok onemli artik gunde 10 kere hareket etmesini takip etmeniz lazim benimkide cok harektli bi bebek artik yeri daraldigi icin yavas hareket ediyor ama ediyor sukur
Hayalimdin SemanurAs yaa bende doktor kontrolüme 6 gün var. Doktoruma yazdım şimdi bakalım ne diyecek
smls19 İlk gebeliğim de bende 33-34.haftalar da harekette azalma hissetmiştim doktorum normal artık yerinin çok dar olduğunu çok fazla hareket edemediğini söylemişti