Sewimli Nure44 normal bana göre benimde adet olacak gibi ağrım olmuştu kanama ve lekelenme olmasın yeter 🌸
Deletedmom7373700 Nure44 12. Haftaya giriyorum. Kaşık ağrım hâla oluyor zaman zaman. Doktorum normal dedi. İlk haftalarda da çok oluyordu. Sol tarafındaydı sadece. Doktora sordum. Yerleşiyor bebek normal böyle sancılar adet zamanlarında da sancın olur demişti.
Yaseminuzun Bende 6+2 haftadayım öğreneli 2gün oldu benimse ara ara snki adet olacakmışım gbi hissediyorum