Kızlar 2 haftadır diyet yapıyordum, bu akşam bşraz yemeği abarttım sanırım her ölçümde şekerim daha da yüksek çıkıyor.
Bol su içtim, limonlu soda, tarcınlı su ama bir türlü inmiyor. Çok panikledim. Önerisi olan var mı? En son 2. Saat tokluk şekerim 172 çıktı 120olması gerekirken :((
Nolur önerisi olan varsa yazsın