Hanımlar iyi akşamlar NST ye kaçıncı hafta itibariyle bağlanmaya başladınız acaba ?
Newmom16 benim doktorum 31 de çağırdı ama benim erken doğum riskim var
Newmom16 32. Haftadan itibaren..
Newmom16 35 de başlamıştı benim ki
Newmom16 32.haftadan sonra canım
35 den sonra baslıyor
Newmom16 ilk bebeğimde 35 den sonra başladım her hafta girdim
Newmom16 doktorum 36. Haftada nst istedi
Newmom16 30.haftadan itibaren doktorum yaptırıyor 🌹
Newmom16 33 de girdim ilk
Hepinize çok teşekkür ederim hanımlar🌸🥰