RaYaRY Kızlar 30 haftalığım bugün yatak odasindaki bazayi kaldirdim altindan birşey aldım şimdi kiminiz niye yaptın dicek kiminiz normal karsilicak bence normal bir şey yapmadım bunu biliyorum akılsızlık ettim onu yaptıktan sonra iç camasirim islandi beyaz akıntı geldi ama nişan olduğunu sanmıyorum onu yaptıktan sonra bebegim inanilmaz sert ve belim çok ağrıyor uzanamiyorum wc gidiyorum tuvaletimde yok
Princessmom RaYaRY bende çok kaldırdım o beyaz akıntı bende de oldu ama önemsemedm hiç bir sorunda olmadı şükür
Mervedez159 RaYaRY keşke yapmasaydın ben temızlık yapıcamkadırmak için kocamı beklıyom doktora git bence geçmiş olsun
Melisakrtl RaYaRY bende evi temizlerken akintim oluyo hatta hissediyorum aktigini ozellikle bel agrisi cekiyorum bende 30 haftadayim asiri derecede akintin yoksa korkma bence bisey yoktur ama icinin rahat etmesi icin doktora gorun derim
Hapyymami55 RaYaRY canım benim ablam da sekiz aylikdi sanırım o zamanları oğlunu sırtına aldı dışarı çıktı sonra kanaması oldu erken doğuma aldilardi keşke kaldirmasaydin
Princessmom RaYaRY ben ne zaman yorulsam beyaz yoğun akıntı geliyor farkettm. Çok yürüdüğümde bile oluyor
earwen Benim bugün sabah kalkar kalkmaz hem akıntı hem de beyaz sıvı geldi. 30 haftalığım ben de.. be baza kaldırdım be de ağır . Bence paniklemeyin:) Sıkıntı olmaz. Bende de geldi hem de çok yoğun bir şekilde. Bir sıkıntı yok şu anda bende ;)
cilem01 RaYaRY bende bir kaç gündür iş yapıyorum 29+5 bugün vücut uyarı verdi bacaklarım belim bayaa ağrıdı hiç birşey yapamadım sadece uzandım . Allah yardımcımız olsun . İnşallah şimdi iyisinizdir 🤲