Adetime 8 gün vardi idrar testi yaptım negatif çıktı ertesi gün yine yaptım silik ikinci çizgi çıktı öğlen ve akşam yine yaptım yine silik çizgi çıktı kan verdim ama pazartesi cikicak sabırsızlanıyorum yanılma payı olabilir acaba korkuyorum ya yoksa die üç tane test bozuk olamaz dimi