Merhaba arkadaşlar 37+3 günümüzdeyiz pazartesi ya da salı günü kontrole gidip sezaryen ya da normal doğum kararımı bildireceğim ancak henüz karar veremedim. Artık bu hamilelik beni aşırı yordu. Doğurmak istiyorum. Bu haftada benim gibi olan var mı sizlerde durumlar nasıl