Eliiiiif Ahh o ağrıyı en iyi ben bilirim neler çektim ne doğru düzgün eğilebiliyordum be pijamamı giyebiliyordum bacağımı kaldırınca batıyordu resmen . Doktoruma sürekli vajinamda ağrı var diyordum çok şiddetli .. Evet normal diyordu her seferinde .. Çok şükür doğum yapınca geçti sanırım bebeğin basıncından kaynaklanıyor çünkü benim hafta artınca ağrı da artıyordu .. Bu arada normal doğum yaptım .. Sizin de geçecektir umarım Sağlıkla kucağınıza alın inşallah bende tekrar hamileyim 5 haftalık henüz😂😻