Duyguklc4 Merhaba kızlar detaylı ultrason çektirdim kendi doktorum da amniyon sıvısı fazlalılığı olduğunu söyledi şeker yüklemesi yapabilirim dedi 1 ay sonra kontrolüm var sizlerden de sıvı fazlalığı yaşayan oldu mu ? Doktorunuz ne dedi ?
benimmdunyamm Duyguklc4 bazılarında şekerden oluyor bazilarinda şeker olmasa bile oluyor karbonhidrat azalt düzelir