alonee Denizahsen kullandım hiçbir zararı olmadı. Hatta o çok ağır kullanma dediler doktoruma sordum fazlasını vücut atıyor dedi.
Eylul-Can Denizahsen ben de onu kullaniyorum sorun yok. Agir oldugu icon arkadasima dr. Gun asiri demis. Kendi drma sordum her gun alabilirsin dedi. Drlarin da hangisinin dedigini yapmaliyiz bilemiyorum ki ya. Her konuda hepsi farkli dusunuyor.
Denizahsen Eylul-Can bana da hafta da iki gün kullan dedi pazartesi ve Perşembe bende ilk defa bu hafta kullandım ve vücudum kaşınmaya başladı