Duygusims Merhabalar 8haftalık hamileyim. 9. Veya 10.haftamda uzun yola kendi arabamızla çıkmayı düşünüyoruz bir sıkıntı olurmu sizce?
mucizemizibekliyoruzz Duygusims doktorum hiçbir gebeye 3 saat üzeri yolculukları karayolu ile tavsiye etmiyorum, havayolu ile gidebilirsin demişti..
cinderella Duygusims ben 34. Haftada otobüsle 10 saatlik yolculuk yaptım yinede bişey olmadı şükür düşük riskiniz yoksa bi sorun olmaz
SaRaa Duygusims 14 haftalıkken 20 saatlik yola gittim önce 10 saat bi yerde yatıp dinlendik bi gece ertesi gün 10 saat. Çok şükür bi sıkıntı olmadı. Ama tabii 2 saate bir mola şart. Üstelik arabanın arkasında yatıp dinlendim yolculuk boyunca arada. Sonra 17 haftalıkken aynı yolu geri geldik. Bu sefer gece dinlenmedik ama arabada bol bol yatıp dinlendim. Ve çok sık mola verdik. Ama yola çıkmadan doktor muayenesi oldum. Sıkıntım olmadığını öğrenince çıktık yola.
masisi Duygusims ben 2 kere 15 saatlik yolculuk yaptım doktorumda izin verdi 2 saatte bir mola şartıyla 5er dk yürüdüm bacaklarım açıldı tekrar yola devam ettik
Duygusims cinderella kesinlikle haklısınız doktorum sorun yok derse inşallah bende Allahın izniyle bişey olmaz diyorum
Duygusims SaRaa aynen öylee doktor kontrolünden sonra karar vermek lazım. Teşekkür ederim. Allahın izniyle bişey olmazz ne kadar çok korkarsak okadar çok şey yaşıyoruz.
momtobe8 Doktorun ile görüşmelisin her gebelik farklı. Ben 8. Haftamda 8 saat, 13 de 10 saat, 16da yine 10 saat gittim geldim arabayla ama iki saatte bir yürü demişti doktorum o yüzden sık sık mola verdik. Bi sıkıntım da olmadı çok şükür.
Duygusims momtobe8 araba kendi aracımız olunca bende sık sık mola veririz diye düşündüm umarım sıkıntı olmaz.
Duyguynrky Duygusims canım 2 saatte bir mola verip yürümen lazım birde arkada ya da ön koltuğu yatırırsın bilemiyorum soluna yatıp dinlen yarım saat bir saat yani önemli olan dinlenmen ve 2 saate bir inip yürümen
Hartkc Duygusims canım ben 10 haftalık hamileyken 24 saatlık otobüsle yolculuk yaptım çok şükür hiç bir şey olmadı tabi doktorumun tavsiyesiyle yolculuk yaptım
Minnakkkk Bana ılk 18 hafta yolculuk yasaktı dusuk tehlıkesınden dolayı 28.haftamda Bursa’dan Trabzon’a gittik kendı aracımızla normalde 12 saat olan yol bayram trafıgınden 26 saat oldu cok şükür yıne de bısey olmadı 🙈🙈🙈 ama ıkı saat olmadan hep yürüyüş yaptım sırtıma ortppedık yastık aldık ve arkada yattım hep
Meryem34 Duygusims düşük tehliken vs yoksa kendi arabanla olunca rahat oluyor istediğin zaman mola vere biliyorsun ben 9 saatlik yola gittim mola ve gezmemiz çok olmuştu ondan rahattı istediğim zaman arkada yata biliyordum ayağımı yukarıda tutuyordum ayağımı yere koyunca rahat edemiyordum 😊 yanınıza cubuk kreker süt vs olsun atıştırmalık fln iyi oluyor 😇
Duygusims Meryem34 kesinlikle nevaleyi iyi ayarlamak lazım. Mide bulantısı açlık vs önüne geçmek için. Ama araç kendimizin olunca istediğimiz yerde durur dinlenir istediğimiz yerde yeriz.
mucizemizibekliyoruzz Duygusims havayolu hamileliğin hiç bir döneminde sıkıntı değil 😊 doktorunuza da danışırsanız aynı şeyleri söyleyecektir
Maviii Duygusims bayramda 11 saatlik yola gittim, 24. haftamda üstelik,, herhangi bir probleminiz yoksa, 2-3 saatte bir ara vererek yolculuk yapabilirsiniz.
Duygusims Maviii çok teşekkür ederim . Yaşayan birilerinden fikir almak çok önemli insan tehlikeye atmak istemiyor
Duyguynrky Duygusims aynen öyle ben hamileyken gittim ama sürekli mola verdim ve uzandım.. haftan daha erken olduğu için sıkıntı yaşamazsın. 39’dayım hala denize gitmek için 2 saatlik yola gidiyorum 😁 sıkıntı olmuyor yolda doğurcam en sonunda 🤣
Meryem34 Duygusims bazen hemen anında satış yapan yer olmuyordu bende migde yanması olduğu için süt çubuk krakeri eşim araçta tutuyordu ondan dedim 😅