Kızlar merhaba, biz 33 haftaligiz. Son 2 ayda muayene sıklığı nasıl oluyor. Doktorum bir sey demedi bana. Yine soracagim tabiki arayip ama merak ediyorum bu haftalardan sonra aylık muayeneye devam mi, yoksa doktorunuz muayene sıklığınızı artırdı mı? Malum gebelik zehirlenmesi, kordon dolanmasi riskleri vs. pek cok gebenin korkulu rüyası.