Aslihan2505 19 gün önce sezaryan oldum ve depend kullandım hiç rahatsız verici değildi ve çok memnun kaldım kanama çok olduğu İçin normal bir ped olmazdı , hastaneden çıkana kadar kullandım çıkarken hemşire evde kullanma yaranı terletme dedi açık kalsın dedi eve gelince o şekilde yaptım ☺️ Depend öneririm