Arkadaşlar devlet hastanesinde doğum yapanlar var mı aranızda ? Nasıl oluyor sancın ya gece gelirse hastanede ebeler mi bekliyor bir bilgi verebilir misiniz lütfen özele gidiyorum kontrol İçin devlet hastanesine gitmeyi düşünüyorum artık 4 aylık hamileyim özel olsun devlet hastanesi olsun doğum zamanı geldiğinde nasıl oluyor bi bilgi verir misiniz 🌹