hll_yrt @Nurkr ben pazartesiye randevu aldım 6+3 oluyo o gün acaba duyulur mu diye biraz stres yaptım.
Nurkr hll_yrt bende çok stres yapmıştım ilk gebeliğim yaklaşık 1.5 sene üstüne kaldım ama rahat ol idrara sıkışık istemişti doktorum öyle gittim gözüktü kalp atışı ekranda küçük oldugu için sesini açmıyor ama ekranda rahatlıkla görebilirsin
Nurkr hll_yrt görürsün Allah’ın izniyle ben girene kadar kalbim yerinden çıkacaktı seni çok iyi anlayabiliyorum
hll_yrt @Nurkr inşallah çok stresli çok heyecanlı benimde ilk gebeliğim Allah’ın izniyle dualarınızı bekliyorum
Meleksi Haftada vajinal ultrason ile duyduk canım çok şükür inş sende duyarsın Allah kucağına almayı nasip etsin