seymataner7 Kestanegulsah ne zaman doğum yaptınız? Şu an nasıl doğumhanesi falan temizmi bide fiyatını biliyomusunuz
Kestanegulsah seymataner7 ben eski hastanede doğum yapmıştım doktorum pınar çakmak normal doğum yapmıştım eski hastane gayet temiz ve tertipliydi bu hastane daha güzel doğum hanesini göremedim
Oguzhanberraselina Kestanegulsah benimde doktorum pinar çakmak peki ne zaman doğum yapmıştiniz memnun kaldinizmi
Kestanegulsah Oguzhanberraselina bn oğluma 7.8.2019 da doğum yaptım 36+6 haftadaydık kesisiz dikişsiz normal doğum yaptım ☺️ MaşaAllah diyelim 🤭 Allah herkese nasip etsin inşaAllah
Aynurtguleryuz Bende 2019 yilında orda dogum yaptim.Pinar Cakmak doktorum.cok güleryüzlü,sakin ve isini severek yapan bir doktordu.ebelerde cok iyiydi.temiz ve ilgili bir hasteneydi.tavsiye ederim.şimdi ikinci cocuguma hamileyim.yine tereddütsüz orayi secicem.
Aynurtguleryuz Papatya58 benim doguma daha var.eylul ayinda inşallah 🙂sag salim kucaginiza alin inşallah