Meteninannnesi canm ben çok bisey almadım 7 tane 0-3 7 tane 3-6 zihin aldım 2 tane hastane cikisim var 3 4 tane tulum aldım 2 tane alt üst takım aldım bunların kimisi çıtçıtlı üstleri kimisi düz ya ilk zamanlar biraz uzun kollu giydiririm sonra zaten zibinla durar ağustosta doğacak oğlum zatn kimiside 3-6 aylık aldığım için kışında kullnabilcek eksiğim çıkarsa daha sonra alırım ee ailemdde getirecek zaten doğruluk kıyafet almışlar ondan çok birey almadım bezinide 1 numara 40 adet 2 numara 40 adet olcaka şekil aldım ne olur ne olmaz pişik yapar diye stok yapmadım biberon aldım bi küçük Bi büyük ne olur ne olmaz diye emzik aldım 2 li şekilde eldiven şapka aldım zaten bu kıyafetlerle falan da olur genelde şampuanı aldım w tane battaniye 2 tane bu kundak yapılan şeylerden aldım ismi aklıma gelmedi küvet seti işte konak tarağı ateş ölçer gibi seyelr kaldı kıyafetleri için deyerjanlarini alcm son ayda temmuzu kendime birakicam ozamanda kendim için pijama takımlarını falan alicam bence aldıklarım yeterli çünkü çokta almak istemiyorum belki iri bebek okur belki çabuk buyur ne bileyim bakarım eksiğim çıktıkça gider alrm diye düşündüm bilmiyorum benim listem suanlik böyle