Saregiller55 Merhaba kızlar 5+6 da gittiğimde kese yoktu 6+4 de tekrar çağırdı salı günü gidicem keseyi o zaman görürüz dedi siz keseyi ve kalp atışını ne zaman görüp duydunuz ??
Hapyymami55 Saregiller55 ben 6 da Kesede bebkde gördüm kese görülür de bebeğin 8 haftaya kadar önü var cnm merak etme görürsün ☺️
Hsultan Ben 5+4 de hem keseyi hem bebeği gördüm. Kalp atışını da duyduk. Ama 6. 7. Haftaya kadar normal diyorlar görünmeyebilir
aycabelgin0 Ben şuan 6+4 teyim tam 6. Haftamda gittim vajinal ultarasonla gördü 4 haftalık dedi pazartesi tekrar gidicem oysaki kalp atışını duyarım diye gitmiştim