Gozde5 Merhabalar arkadaşlar 5+5gunluk hamileyim. Progestan fitil kullanıyorum. 2 gündür fitille beraber kahverengi akintim başladı bunu yaşayan varmı korkmaya başladım
gozde71 Ben de 7+4um benımde bazen fitilden sonra oluyor ilk gebeliğim düşük olduğu ıcın psikolojim ınanılmaz bozuldu ama doktor kahverengi ise korkma dıyor kırmızı olursa haberleşelim dedı çok şükür olmadı
Ebruliiimmm Benimde oluyor canım çok şükür Bebeğim de sıkıntı yok yarın inşAllah kalp atışını duymaya gidecem inşAllah bişey olmaz bol bol dua edelim