Nejla1998 Kizlar doğum yaptıktan sonra eve gelince bebeğimi yıkamak istiyorum ama herkes göbek bağı düşmeden yıkanmaz diyor yikasam göbek bağı için sıkıntı olur mu bilgisi olan var mi
berjerdekikaolikalev Nejla1998 Ben yıkadım ama birinden yardım alarak göbek bağını elimle kapatmıştım
MerveNur- Nejla1998 hep öyle deniyor diye sadece ilk eve gelince 1 kere yıkadım sonra 2 hafta falan yıkamadım hiç de hemen düşmedi sonra annem geldi sürekli yıkıcaz dedi yıkadı pudra sürdü o hafta düştü toplamda 17 gün kqldı göbek bağı 😂 yıkayıp iyice kurulayınca iltihap olmuyor havalar da ısındı duruma göre siz karar verirsiniz
Esmk Nejla1998 burda bi bebek hemşiresi hamım vardı asla yıkamayın çok tehlikeli demişti. Benim doğum yaptığım hastanede de bebek doğduğunda üstündeki onyağ ne kadar kalırsa bebek için o kadar iyi demişlerdi. Ben bebeğimin vücudunu yıkamadım ama saçlarını yıkadım çünkü uzun saçlı doğdu ve birbirine yapışmıştı saçları canı yanıyordu
Rkye66 Kardeşim doktor tavsiyesi ile göbek bağı düştükten 2-3 gün sonra yıkadı, ancak göbeğinden ara ara damla şeklinde sızıntı oluyordu, doktor gobegi iyilesene kadar bir daha banyo yaptırmayın dedi.