JaDe80 Merhaba kızlar 10 haftalık gebeyim yaşım biraz ileti olduğu için doktorum bu testi yaptırmamı önerdi aranızda bu testi yaptıran var mı %99.99 sonuç çıkıyormuş
Baby0687 JaDe80 13. Haftamda; Panorama da değil, Genoksta yaptırdım. 35 yaşında olduğum için ve tüp bebek annesi olduğum için. Dr’umun verdiği broşürler arasında Panorama da vardı. Bana fiyatı pahalı gelmişti, en uygunu Genoks’tu, 8. Gün sonuç çıktı. 🌿
Gmz-aykt JaDe80 ben de yaptırdım Amerika’ya gitti kanım 10 günde sonuç geldi.Cinsiyeti de öğrenmiştik içinizin rahat etmesi açısından iyi bir test.Artik yaşla da ilgisi kalmadı ikili testlere göre daha net sonuç veriyor diye doktorlar öneriyorlar.
Night JaDe80 Bende yeni yaptırdım panorama firmasına, sonuç bekliyorum korkuyla… cuma vermiştim kanımı cumartesi kargolandı. Sonuç 2 haftaya çıkar demişlerdi nerdeyse 1 hafta olacak bakalım daha erken çıkar umarım böyle beklemek zor. Bizim ikili test burun kemiği ense kalınlığı herşey temiz çıktı ama detaylı ultrasonda doktor ufak bir kalp deliği gördü ve kromozom bozukluğu ihtimali artıyor dedi amniyosentez önerdi istemedim onu yaptırmayı bizde Fetal Dna testi yaptıralım dedik 99% da baya güvenli bir sonuç bence..
Peloser Ben 10. Haftamda yaptırmıştım. Hiç bir sıkıntı çıkmadı Allaha şükür☺️Kesin cinsiyeti de öyle öğrendik, bu da bize artısı oldu.
JaDe80 Peloser peki kaç günde çıktı sonuç iki ülkeden birine gönderiyorlarmış biri Kore o daha ucuz diğeri Amerika biraz pahalı siz hangi ülkeyi seçmiştiniz
JaDe80 Baby0687 Baby0687 bende 13. Haftada yaptıracam bana doktorum panorama testinin kağıdını verdi sizin yaptırdığınız test bu testin aynısı mı acaba
Peloser JaDe80 amerikaya gitti benim. NIPT diye geçiyodu benimki. İsimler farklı olsa da aynı testler hepsi sanırım. 5 günde sonuç gelmişti. İkili üçlü teste gerek kalmıyo onu yaptırınca zaten. Mesela detaylı ultrasonda oğlumun böbreklerinden biri biraz büyük çıkmıştı ama elimizde bu test sonucu olduğu için doktor içiniz rahat olsun test yaptırmıssınız zaten hiç bir sıkıntı yok demişti. Bence maddi açıdan sıkıntı yaratmayacaksa mutlaka yaptırın.
JaDe80 Gmz-aykt Zaten Kore yada Amerika diyince direk Amerika dedim bende Kore diyince insan biraz düşünüyor açıkçası
Baby0687 JaDe80 Fetal DNA / Nifty test diye geçiyor. Trizomi 13-18 ve down sendromu taraması yapılıyor. Toplam 5 tip gene bakıyorlar.
JaDe80 Peloser teşekkürler çok şükür öyle bir kaygımız yok yaptırmak istiyorum bende Amerika diye düşündüm gerçi eşim ilk duyduğunda bizim genetiğimizi tarayacaklar falan dedi genetiğimizi niye gönderiyoruz Türkiye’de olmuyormuymuş falan dedi
Night Peloser benimkide amerikaya gitti panorama Hill’e 1 haftadan fazla oldu sonuç gelmemiş endişeleniyorum size çabuk gelmiş
Peloser JaDe80 ☺️☺️Ahh keşke. Bizde de yapılsa tabi daha güzel olurdu.🥰Bu arada randevu tarih ve saatinizde evinize gelip alıyolar kanı.
Peloser JaDe80 istanbuldaysanız yaptırdığım yeri önerebilirim. Ben aradım randevu aldım. Belirtilen gün ve saatte evime gelip kan alındı. Çok ilgililer ve dakikler geeçekten. Çalışıyosam iş yerime bile gelinebileceği söylenilmişti. Ben memnun kaldım çok.
JaDe80 Night inşallah temiz çıkar ben daha yaptırmadım doktorum 13. Hafta yaptır dedi hazıranda bizde yaptıracaz inşallah tüm yaptıranların temiz çıkar en azından kafamız rahat eder
Peloser Night Hiç endişe etmeyin. Bana da en geç 10 gün demişlerdi ama beklediğimden erken geldi. Eminim sizinki de gelir yakında ve tertemiz çıkar👍Ben cinsiyetini öğreneceğim için çok heyecanlanmıstım🥰
Night Kızlarr sonucum geldii bugün çok şükür temiz çıktı yani 99% düşük riskli o kadar mutlu oldum ki:)