Bebek bugün karnımda sürekli toplanıyordu ve sertleşiyordu saatlerce sertlik geçmedi ben de bu şikayetle hastaneye geldim 3 cm açıklık var dediler. İstersen yatış yapabiliriz istersen gidebilirsin dediler ama karnım sürekli sertleşiyor. Muayneden beri de alt karnımda bir ağrı oluştu. Ne yapmam gerektiğini bilmiyorum sizce eve mi dönmeliyim?