bebegimveben35 Benim de kızım olacak Allah’ın izniyle isim konusunda bende çok kararsızım Gülce🌸 Yaren🌸 Neva🌸 Ecrin🌸 Eylül🌸 şu sıralar aralarında gidip geliyorum 😀😀
annesinin_beybisi Bozan-02 biz de amine ile elâ arasında kaldık ben elâ istiyorum eşime âmineye daha yakın. âmineyi herkes soyleyemeyebilir diye düşünüyorum emine falan desinler istemiyorum bir de elâ daha net bir isim
Edavebebek Bozan-02 Nisa düşünüyorum ben ama Aren Nisa daha hoş durabilir diye Aren Nisa istiyorum daha çevreme söylemedim