Cansukayra Kızlar 6 haftalık hamileyim ikinci hamileliğim geçen hafta öğrendim başlarda az az lekelenmem oluyordu şimdi çoğaldı regl ağrısı gibi sancım var doktor randevum salı günü ne yapmalıyım bilmiyorum
goldumsu Cansukayra hamilelikte hiç bir kanama normal değil. Direk gitmelisiniz. Ben 2-3 kez yaşadım çok yoğun değildi ama hiç beklemedim. Acile bi görünmekte fayda var
Hapyymami55 Cansukayra lekenme ilk haftalarda nomal ama senin ki çoğalmış ve normal değil git beklme bnce