Kızlar yıllardır seboreik dermatit yani saç dibi egzamasıyla savaşıyorum en son Vichy dercos yeşil renkli olan sorunuma çare oldu ve şimdi hamileyim içinde bazı maddeler var mantarı baskılaması için o yüzden zararlı olabilir bebek için kullanmak istemiyorum ama kullanmayınca derimi kopartacak kadar kaşıntım oluyor eczacı ve doktor bilinen bir yan etkisi yok dedi ama çok ağır kokuyor ve kullanırken çok korkuyorum hamileyken siz kullandınız mı bu şampuanı?