Irmakdkm Merhabalar 4+3 ultrason kağıdında yazan. Doktora gittim bana kan testi yapmadan ultrasondan baktı kese görünüyo dedi 3 hafta sonra gel bebeğe bakalım dedi . Kan testine gerek var mı acaba ?
Yalcingiller Irmakdkm keseyi gördüyse kana gerek yok canım inşallah bebişini de görürsün en kısa zamanda 😍
Denizbetul Irmakdkm canım keseyi görmüş istememesi normal ben 4+2 de gittim önce ultrasonla baktı göremedi göremediği içinde kan testi istedi