İyi akşamlar hanımlar. Benim ilk gebeliğim. Herşeyin iyisi olsun doğalı olsun kafasındayım. Yıkanabilir bebek bezlerinin çok sağlıklı olduğunu biliyorum. Ama kullanış açısından beni çok mu zorlar. Başa çıkamazmıyım hiç bulaşmasam mı. Aranızda kullanan bilgisi olan var mı