Benim kan degerleri yüksek cıkınca doktorum hiçbişey demeden haftaya tekrar görüşüyoruz dedi benim ikiz tek degeri ney hiç haberim bile yok
Ultrasona aldı beni bir hafta sonra ve bana ailende hiç ikiz varmı dedi bende ne ikizi dedim
Başladım aglamaya saka falan dedim dur kalp atosını dinleyelim dedi eşim aşagıda beni bekliyordu eşim cagırıyım siz söyleyin bana inanmaz dedim eşimi cagırdım onun ilk tepkisi hadi canım oldu 🤭 ama nasıl agladım hem soka girdim hem sasrıdım cok değişik duygulardı rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah 🤲🏻🫶🤲🏻❤️