Denizkrgz4 Nure44 son regl tarihin ne zamandı pozitif gibi gözüküyor 🙃🙃🙃 hafta ilerleyince daha koyulasiyor çizgi.
Lahinnn Nure44 bence dırekt kan ver hamılesın bariz belli yani benım de oyle cıkmıstı bıraz bekledım ıkıncıyu yaptım sonra koyulasmıstı
Tugceonur Nure44 yaklasık 4-5 haftalardasın. muhtemelem kan ver mutlaka silik çıkmış çünkü yeni oluşmuş gebeliğin bir kaç gün sonra yapsan net kırmızı olur
Deletedmom83940 Tugceonur 4-5 haftalık daha koyu olur benimki öyleydi geç döllenmeyse bilemem ama kuruma çizgisi gibi duruyor daha çok
Tugceonur Deletedmom83940 gebelik yeni oluşmuş belli daha kadının adeti bile gecikmemiş o erken hissetmiş hemen test yapmış adeti iki üç gün geciksin daha koyulaşır
Tugceonur Nure44 için rahat rahat git iki gün sonra tekrar test yap çizgi daha netleşicek wmin ol sen cok erken hisetmişssin oldugunu o yüzden coo koyu değil
Tusami Nure44 var cnm hayırlı olsun, bende kızımı böyle öğrenmiştim, silik olması normal, korkma sakın, kuruma fln değil çok net 🧿🌺kasık ağrısı da çok normal, kanama olmadığı sürece sorun yok ☺️