Dibekli ben öyle bir sorun yaşamadım ama yaşayan vardır tabiki üzüldüm öyle olan da varmış demekki ben burda olsun dışarıda olsun hep şehir hastanesinden memnun kaldıklarını duydum ama şöyle de bişey var canım yaka kartlarında ne oldukları yazıyorda küçük yani durup okuyamıyorsun ki doktor musun asistan mısın diye soramıyorsun da benim doğumumu yaptıran bayandı doğumdan sonra kontrole gelen doğum raporumu yazan erkek doktordu reçetemi yazan başka bi doktordu yani kaç kişi ayrı ayrı bakıyor,refakatçi doğum oncesi de sonrası da alıyorlar hatta şimdi bişi çıkmış gebe okuluna kayıt olanlar artık eşleri ya da refakatçisi kimse doğumda da yanında olabilcekmiş gidince bir sor istersen bende burda okumuştum