Kızlar devlet hastanesi nde kadın dogumcuma idrar yolu enfeksiyonu oldum galiba dedim tahlil yapmadi belirtileri söyledim prunol diye bir ilaç yazdı ilacın prospektusunde hamileler kesinlikle kullanılmamalıdır diyo içmedim icmelimiyim kararsız kaldım 😭 Dr önerdi sonucda ama bilemedim