Ultrasonla bakmadılar mı? Korkutmak istemem ama fazla kan varsa durumu bildirin. Bi baksınlar ulttasonda. Devlet hastaneleri özellikle devlet kadın doğum hastaneleri 8 haftadan az olan gebelikleri zerre önemsemez.
Edit: peçete demişsiniz ben yazana kadar benim kastım çok daha fazlası